SEALDREAM

SANATIN SONSUZLUĞA SELAMI-DÜŞLERİNE DOKUN-AMA BÜYÜSÜ BOZULMASIN
 
AnasayfaİNTROTakvimGaleriSSSAramaKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 AYIPLI MAL VE HİZMETE İHTARNAME-TÜKETİCİ HAKLARI

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
MAVERİK
Süper Modoratör
Süper Modoratör
avatar

Mesaj Sayısı : 22
Kayıt tarihi : 24/07/09
Yaş : 47

MesajKonu: AYIPLI MAL VE HİZMETE İHTARNAME-TÜKETİCİ HAKLARI   Çarş. Eyl. 22, 2010 10:17 pm

1. İhtar örneği
(Ayıp 30 gün içinde ortaya çıkmışsa, açık görülebilir nitelikte ise)

...........Noterliğine İhtarname(*)

İhtar eden:.......... (siz)
Adres :.................Sizin adresiniz
Muhatap:Malı aldığınız yer
Adres : ..................

Konu:Ayıp ihtarı

İzahı:
1-Firmanızdan.........tarihinde.........YTL bedelle(fatura karşılığı) cinsi ve serisi...........................................ş eklinde yazılı olan malı satın aldım.Ben kısa adı TTKD olan Tüm Tüketicileri Koruma Derneği'ne üye olarak haklarımı öğrendim.

2-İlk 30 gün içinde,açık görülebilir nitelikte ayıplı olduğu ortaya çıktı.(Ürünün size yaşattığı sıkıntıyı 5 satırda özetleyin)Bu ayıbı firmanızın yetkili servis elemanlarına da yazılı olarak teyid ettirdim.

3-Yürürlükteki 4077 sayılı TKHK'nun 4.maddesine göre 4 seçimlik hakkım olan bedelsiz tamir,ayıp oranında bedelden indirim,ayıpsız misli ile değiştirilmesi veya ödediğim bedelin iadesi seçeneklerinden birini tercih ediyorum.

4-Ben size bu ihtarnameyi göndererek, bu 4 seçimlik hakkımdan birisi olan, "ödediğim bedelin iadesini,sattığınız ayıplı malı geri almanızı" talep ediyorum.

Sonuç ve Talep:
Talebimi yerine getirmediğiniz takdirde hakkınızda yasal yollara başvuracağımı ihtar ederim.

2.ihtar örneği :

(Ayıp, 30 günü geçtikten sonra 2 yıllık Garanti Süresi içinde çıkmışsa)

*Sadece yukarıdaki örneğin 2.maddesini şu şekilde değiştirin:

2-Ürünün 2 yıllık garanti süresi içinde............ay kullandıktan sonra GİZLİ AYIPLI olduğu ortaya çıktı.

(Ürünün size yaşattığı sıkıntıyı 5 satırda özetleyin)

Bu ayıbı firmanızın yetkili servis elemanlarına da yazılı olarak teyid ettirdim.Bu servis raporlarından anlaşılıyor.

Karşılaştığınız şikayet "Ayıplı mal" değil, "Ayıplı hizmet" ise mantığınızı kullanarak, "Ayıplı mal" kelimeleri yerine "Ayıplı hizmet" yazın.


*İhtarname mutlaka İadeli taahhütlü veya Noterden yapılmalıdır. bounce
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
AYIPLI MAL VE HİZMETE İHTARNAME-TÜKETİCİ HAKLARI
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Tüm hakları saklıdır kodu ? Bilen

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
SEALDREAM  :: Forum bilgi :: DUYURU VE İLANLAR,TEBRİK VE KUTLAMALAR-
Buraya geçin: